22 Aralık 2006 Cuma

Zor zamanlar

Zordu hayat bazen
Gereğinden de zor
Acılara tutunmaya çalıştım...
Olmadı
Karanlıklarda gizlenmek istedim...
Yapamadım
Hep bişeyler vardı
Beni çeken
Hep dimdik ayakta kalmalıydım
Hep sabır demişti annem
Hep sabır ...

Senin varlığını düşünmek bile rahatlamama yetiyordu
Kıran giren gecelerimde
Olmasa sesin
O rahatlatan ...
Olmasaydı o birbirinden ilginç soruların
ki sırf beni rahatlatmak için sorduğun
uydurduğun ...

Bilemiyorum ne yapardın
Zordu hayat bazen
Gereğinden zordu
Ve o zorlukları aşmam için iki nedenden biriydin
Biri annemdi...
Biri de sen SEVDİĞİM ...

Ve ben zor zamanlarda unuttum çocuk olmayı ,
Ve ben genç olmadan büyüdüm ,
Ve ben genç olmayı hatırlayacak kadar bile yaşamadım ,
Ve ben ...

Kirli zamanlardı belki
Kirletilmiş zamanlar
Direnmişliğin zorluğunda seni sevdim..

Gülüm dayanıyorsam bir sen bir de annem için
Gülüm dim dik ayaktaysam ,
Ve kanımdan bile kırmızıyken yanaklarım
Soluk benizimle yılmıyorsam...
Bir sen Bir de annem içindir ..

Hiç yorum yok:

Kız Kulesi

Kız Kulesi
Salacak ve şiir

CNN TÜRK-Bilim